Sist oppdatert: 22.05.2012 kl. 22:15
ung.no/lovbrudd
Dr. help:Jeg synest at du ikke bare skal tenke på at du skal til sengs med jenta, men at du kan prøve å bli sammen med hun først. Da lærer du mere om denne personen, og hva hun er klar for. Kansje dere kan sta...
Underemner: okonomi
Skriv ut Tips en venn0

Viste finger´n til politiet


Viser fingerenIkke vis finger'n til politiet. Det kan du bli straffet for. En mann i Halden er dømt for å ha vist finger´n til politiet i uniform i møtende bil. Han fikk kr 5000 i bot, og måtte betale saksomkostninger på kr 3000,-.

ung.no - offentlig og kvalitetssikret
Fra rettsboken heter det at domfelte viste fingeren til 2 polititjenestemenn som kom kjørende imot i uniformert patruljebil, og forulempet dem således under deres lovlige utførelse av tjenesten (straffelovens § 326.2).

Retten har vektlagt at fingeren ble vist tydelig, og at dette etter omstendigheten var en forulempende, nedverdigende og fornærmende handling som må kunne likestilles med skjellsord rettet mot offentlige tjenestemenn.

Den ble holdt opp mot frontruten idet bilene passerte hverandre. Handlingen etterlot ingen tvil om at den var rettet mot tjenestemennene, heter det i domsavslutningen.


Bakgrunnen for at saken kom opp til doms i tingretten var at domfelte i sin tid nektet det da utferdige forelegg som den gang lød på kr 5.000.- Saken er anket.


Kilde: Politi.no





Tilleggskommentarer fra brukere

Her kan du kommentere artikkelen.

10.04.2012 08:13
jente 18
Her jeg bor finnes det ikke ett snev av politi.
Folk går ut om kveldene for å hygge seg i det samme folk er liv redde for å gå ut alene her på denne lille øyen. Folk som blir voldtatt og knivstukket, meget ''hyggelig''. Også når det blir annmeldt skjer det ikke en dritt! Noen ganger skulle jeg ønske vi hadde politi som de har i USA. Der gjør de iaffall jobben sin i motsetning til norge. Her i norge er de noen store latsabber!

03.12.2011 14:39
snuten fuck
mange snuter er en gjeng tapere som vil ha litt makt,de sitter hjemme å ser på cops å tror at de kan oppføre seg slik hær hjemme,har ingen respekt for slike duster

05.11.2011 16:28
rambo
det er jo typisk politiet de har ikke noe bedre og gjør en og ta folk som viser fingen de er jo helt bak mål hater de folkene så jævlig

02.04.2011 03:32
Skammelig
Opplevde her om dagen at jeg hadde en passasjer som vinket og veivet til politiet, om han viste fingeren eller ikke fikk jeg ikke med meg da jeg var opptatt med trafikken. Politibilen stoppet, et meget macho kvinnemenneske av et politi kom ut, kakket på ruten, jeg åpnet ruten, og før den var helt nede hadde hun strukket armen inn i bilen og vist fingeren til samtlige i bilen mens hun kjeftet og sa at det ikke var lov å gjøre slikt. Dobbeltmoral?

05.07.2010 14:27
jøran
politiet har rett til og ta kriminelle og det er dumt at folk er som de er men det ikke barna være alle barn skal være snille og vise respekt til politiet og det gjelder alle det som bruker narkotika skulle vært tatt for det det helt ulåverllig

29.12.2009 16:16
Snurre sprett
Denne saken her føyer seg inn i rekken over saker rettsvesenet burde holde seg for god til å bruke tiden sin på. Ja man skal ikke vise politiet fingeren, men de henleger langt mer alvorlige saker "på grunn av bevisets stilling" når de faktisk har hauevis med bevis. Istede bruker de tid på slike tåplige saker hvor politiet kun er ute etter prinsipper.

Politiet er der for å hjelpe mennesker og bistå dem - ikke for å lage kvalm og utarte bagatellsaker. Denne stakkars gutten har nok ikke ment å fornærme noen noe særlig, men han blir brukt for å statuere et eksempel. Altså skremselspropaganda.

Greit at politiet er snille osv, men det hjelper ikke det når de bruker ressursene sine helt feil og bruker tiden på slike bagatellsaker. Dette er ingen sak og vil følgelig ikke få noen kosekvenser for den dømte. Eneste kosekvens er at han må betale masse penger til en tjukk statskasse.

1. Ja det er ulovlig juridisk sett
2. Politiet bruker tiden på en bagatellsak med prinsipper
3. Rettsvesenet setter av tid til denne saken men føyer unna langt viktigere saker.
4. Mannen har vært ekstremt uheldig, for det skal meget godt gjøres å faktisk kunne bevise at han viste fingeren med den hensikt å fornærme tjenestemennene.

24.11.2009 13:33
duster
HERREGUD! Om det er noen som raner deg? banker deg opp og ligger livløs. OG ikke har noe politi, hva gjør du daa? syns det er greit?. SLUTT! Politiet jobber jo 24/7 for at vi skal ha det bra!

01.11.2010 16:05
?
Gjør de det? Har du satt deg virkelig inn i samfunnstruktur. Lest om statens historie og analysert hele prossessen? Kanskje du har? Men det har isåfall jeg også. Så jeg har ganske sterke meninger her, men vil ikke dra opp alle. Men noen, og vil først ta opp prinsippet om ytringsfrihet. Å gi fingeren til snuten, er å gi fingeren til statsapparaten. En stat er en sentralisert volds- og styresmakt. Å gi fingeren til politiet er en ytring, ytringen av en mening. For det andre, politiet er ikke bare snille. Ikke tru på alt dere ser og hører. Min erfaring med politiet er at de oppfører seg som noen rasshøl, de er manipulerende, frekke. Jeg har blitt stoppet på gata uten noen grunn og de oppfører seg stykt og arrogant. Sosial kontroll kalles det!
uansett, tilbake til det mer økonomiske. Gjennom hele historien har statsmakten vært der som en voldsmakt og politiskmakt som sikrer de rikeste til mer riktom gjennom den private eiendom. Les litt om det! Kapitalismen og statslig løsninger er begge like autoritære og det er en autoritær struktur som tar ansvaret for videre samfunnsutvikling ut av våres hender og putter det inn i profittgale og maktgale personer. Enkelt å greit! Sånn er det, å si noe anderledes viser mangel på studie på området.
Stat er kun en samfunnstruktur som fremmedgjør mennesker fra prossessen. Stat er en samfunnstruktur, det er ikke et must! Det finnes andre strukturer! Desentralisering av makt, frie fødereasjoner og en ikke-statlig sosialisme, kollektivisme og individuell frihet!

13.06.2009 17:56
ø
Vet om mange råtne episoder med politi, men husk at de fleste er kontroll friker som ikke har fått bestemme nok som mindre

26.04.2009 20:50
Baby Polti
Hvis polti ikke greier å hevde seg over noen som viser fingeren til dem, så burde de ikke være polti i det hele tatt. Burde ikke Polti fungere som konflikt løser i stedet for problem spreder? Polti er helt molbo, null respekt

02.01.2009 01:45
JK
fuck de nedkrenkene jævelene, noen av dem gjør jobbem dems ordentlig det setter jeg pris på for samfunnet, men det jeg har opplevd har bare vært møøl, de krever mer respekt enn deg og nedkrenker og misbruker situasjoner så mye som mulig, hvem får gjort no? de er politiet for faen fåkke gjort no med det, de handler situasjoner feil og, man stopper ikke narkiser med å jage dem bort fra plata, hjelp dem med rehab, man stopper ikke horer ved å ta kundene, gi horene en jobb, skjønner dere?

18.11.2008 03:46
hahaha
viser du finger på venstre hånd kan du unskylde deg med at du visste 2 finger på gitar..

31.08.2008 01:31
acab
Fuck the police
A.c.a.b all cops are bastards

19.08.2008 00:49
.....
respekter politiet. De redder liv og setter inn syke mennesker, å gi en kar bot får å vise fing er helt greit, for vist man ikkje har en grense for hva politiet skal tolerere går alt til helvette. Sett pris på menneskene som jobber for et sikkert sammfunn.

23.06.2008 11:34
Fuck-fuck-fuck da police!

05.06.2008 00:23
hhahahaha
du e ke purk nei ser og les ditta, du må no ver det sia du skriv ditta da -__-

30.05.2008 01:09
Alltid Ung
Hei. Vet ikke om noen leser dette temaet lenger. Boten kan jeg gjøre rede for. Det er i og med at betjentene som er på vakt følger regler, dvs. Norges lover. Og når de ser noen bryte dem, så har de stort sett ikke annet valg enn å ta dem som bryter loven. Denne loven ble ikke laget av dem, men de må følge den. Jeg er temmelig sikker på at mange betjenter mener mange lover er på trynet, men de blir altså nødt til å håndheve dem. Så; skyld ikke på politiet i denne saken, det er lovparagrafen dere må endre. Betjentene har nemlig loven på sin side, og de vil alltid prøve å håndheve den. Er du uenig, så forandre loven. men jeg må selv si; hadde jeg vært ute på vakt, og blitt vist fingen til, så hadde jeg antageligvis brukt de paragrafene som jeg hadde visst var der. men, det er nok bare jobb. Når de kommer hjem, så er de like vanlige som deg og meg. nei, du trenger ikke hilse på dem, de trenger heller ikke hilse til deg. Ha det i minnet, så går det deg greit i livet. Det er noen ting som er sanne. -Og det er at de griper inn i situasjoner med f.eks vold, hvor jeg ville pissa på meg. De kan ikke la være å gjøre det jeg er redd for, fordi det er deres jobb å gjøre slikt drittarbeid.
Og, nei, jeg er ikke snut. Hvor empatisk jeg er, begrenser seg, nemlig pga denne koden: "Det er noen få som ødelegger for alle andre".
Det er en regel som passer i politiet, og, som passer også i alle andre yrker. De er mennesker, skjønt noen ikke fatter det. Sakal dere angripe noe, så bør dere angripe rettssystemet, det er nemlig regelen politiet jobber etter. Endrer du den, så endrer du politiets jobb også. Synd med hundene A ka A. Men det var norsk lov som påla dem å ta dem. Skal man leve i dette landet, så spør heller politiet om hva som er lov eller ikke i slike tilfeller. De kan være ok å snakke med om du bruker publikumstelefonen (ja, de har det), og nummeret er 02800. Håper jeg klarer litt opp i noen ting nå. Hva politiet gjør, er for det meste lovfestet juridisk ovenfor lovene i dette landet. Du ville blitt overrasket om du hadde testa en politmann på juss, for det har de faktisk måtte lære seg. Hva som er lov eller ikke vet de fra Norges lover. det er noe de må pugge. Vil du lese mere om Norges lover, så kikk på www.lovdata.no.

Ha en flott vam sommer.:-)

12.04.2008 22:09
Elgen
Gadd ikke lese kommentarene, så kan godt være dette har blitt sagt allerede; Hva faen er så spessielt med politiet? Hvorfor skal det være så big deal. Altså, jeg mener ikke at det er noe positivt å vise finger, jeg mener bare at om man viser finger til "vanlige" folk som ikke har noe med politiet og gjøre så blir det ikke lagt på langt nær så mye oppstyr -.-

21.03.2008 15:16
foofighters
f**k purken ! de trenger penger derfor de som viser finger betaler 8,000 kroner!! !! hhhahaha watta f**king looser!!

20.03.2008 22:30
jadda
He he nå må jeg le godt. Herregud bot for å vise en fing? nei ærligtalt ass. Seff treng en ikke vise finger`n til purken uten grunn. men likevel. BOT FOR EN FING? HA HA

07.03.2008 18:28
ålesunds jenta
og da mene e ting som e sant!!!!gode grunna kom igjenn folkens


ps:ikke mobb dialekta mi nynorske e best


07.03.2008 18:26
ålesunds jenta
A k A er den eneste med god grunn hata politiet her forstår de godt e e hadde så og sei drept dei vist dei hadde tatt min sin hund..hørtes felt men e hadde det..men kan noken gi me noen gode grunna dokke har for og hate politiet ikkje på funne noe som han oppdaga vedlig lett...og noe sannsynelig ikke at søstra di blei slept inn i et hus torturert og drept og du ringte politiet 1000 ganga men dei kom ikke..haha lol right da:P de tror ikke e noe på....
så kom igjenn folkens e treng gode grunna

18.02.2008 17:18
the boss
eg har focka te snuten som bare det , driter i blanke faen i , eg driter i om eg får bot , eg har ei politidame sjøl , lekker er ho og :D men bryr seg ikkje om eg focker til hun :D

15.01.2008 12:58
93 modell
Det er jo dauteit!.. Politier er ikke vært mere en oss andre...Vis alle skulle bli arestert for å visse fingeren til politiet er detre ikke rart at fengslene i norge er fulle

23.12.2007 12:47
en moden person
herregud! Politiet tror ikke de er mer verdt enn andre da! hva faen er det for'no tull'a?! o_o DUST! og hvorfor i all verden skulle de tro at de er mer verdt enn andre bare de har uniformer? dessuten..de FÅR uniformer, og de MÅ gå i dem, dermed basta!

05.12.2007 19:00
Jente15
Herregud! Snuten(politet) e itj nå mere verd dæm ennj andre menneska! Bare fordi dæm hi uniform. Vi e itj redd dæm sjø! Vi flire når dæm itj e der ass. Dæm bør itj tru dæm e meirverd ennj andre menneska!

29.11.2007 18:25
en moden person
Omg!! Hva er problemet med dere?! Voks opp i hue! Politiet er gode folk som hjelper andre i samfunnet og prøver å bekjempe kriminalitet!! De risikterer livet sitt for å hjelpe andre i sånne farlige situasjoner, og de gjør det for dere! Det har til og med blitt drept politifolk mens de var i tjeneste! og de er jo mennesker de også. De gjør bare jobben sin! og dessuten..hvis du ikke liker purken, så drit i å være kriminell!

Politiet jobber jo hardt, og eg syns dere bare er noen utakknemmelige, j**** drittunger som ikke forstår noen ting! Bli voksen! Og dessuten..hvis du f.eks blir voldtatt, frastjålet noe, forfulgt,truet eller diverse, hvem ringer du da?

Tenk på det!! Hilsen en som støtter politiet.

27.11.2007 17:56
maximus
A aka A:

bare noen i det hele tatt sier noe til deg oppfatter du det nok som rasistisk. vis respekt til politiet og de vil gjøre det samme, men det er for mange tomhjerna primitive skapninger her, som deg A aka A som gjør slikt veldig vanskelig. og sånne kommentarer som "fuck the police" begynner å bli gamle, jeg er sikker på at dere kan snakke med noen av hippie-vennene deres om det.

det er alt for mange folk med minoritetsbakgrunn her som ikke vet definisjonen på rasisme og hvordan de skal oppføre seg, så jeg sier ikke fuck the police, jeg sier fuck dere!!! (begynner vel å komme på moten det snart tenker jeg)

27.11.2007 17:47
maximus
Politiet er bra. Nå må dere fjortisser slutte å syte på politiet fordi dere er så jævla underutvikla i hjernene deres. Man skal ha respekt for politiet og når man viser finger'n, hva slags bilder sender det til folk? at det er greit? nei, her skulle det nok kosta mer... hvordan skal politiet greie sin jobb om dere gjør det så ****** vanskelig, små drittunger..

17.08.2007 04:34
A aka A
Jaaa Jeg er Helt enig I ass..De er ikke der når man trnger dem..men de er Der Når de Ikke burde vere der.HerreGud Ass Skaff Dere et Liv aa.!!
Alle poltifolk har sikkert vert mobbeofre daa de var yngre så Nååå tar de igjen påå De som hadde det bedre en Dem:!!!!!

16.08.2007 20:13
Purple Dragon
Snuten er tafatte jævler som aldrig er der når man trenger dem, å alltid er der når de "ikke" bure!! jg oppfårdrer alle til å være imot snuten.. de er en gjeng feiginger som bare er tøffe når de er mange å har skjold og køller!!!! noen som er enige??

11.07.2007 15:54
A aka A
Jeg gir så langt faen i dere alle og hva dere mener...Sier bare en ting som kommer fra hjertet;)
FUCK THE POLICE..!!!!SÅnn det er Sanheten;)

06.07.2007 02:06
Amtall
FY faen såå nedtur

05.07.2007 00:32
til A aka A
skjerp deg...herregud mye verre å bli voldtatt av faren sin en å bli fra tatt hundene sine...så det er så greit...herregud..syke...

28.06.2007 10:41
Kim
Til A aka A:

Sæff skal jeg svare på det! Grunnen til at det finnes
så jævla mange voldtekts menn der ute, er som sagt fordi at politiet er folk som meg og deg... De kan faen ikkje bare komme på årstedet å vite med en gang hvem gjerningsmannen var. Klarer du det kanskje?

Hvis du tror du lever i en verden med perfekte politibetjenter, som fanger ALLE forbrytere før de i d heletatt har tenkt å gjøre noe galt så må du for faen våkne opp.

Du har ikke et problem mot politiet generellt. Du har et problem med dem som tok hundende dine. Om de hadde god grunn for det eller ikke, er ikke opp til meg å avgjøre. Men eg nekte å høre på pisspreiket ditt om alt hele føkkings systemet er drit fordi du ble dårlig behandlet.

Det at purken klarer å bure inne minst 1 voldtektsmann, 1 drapsmann, hele NOKAS gjengen og Orderud er nok grunnlag til å be deg holde
fint kjeft og heller begynne å sette pris på de positive tingene purken bidrar med... Eg får faen gress i hørene av å høre på den jævla hylinga di!

02.06.2007 23:57
A aka A
Yust soooo U Know...De folka der kan aldri finne ut noe før folk forteller eller finner ut om noe...så late er de...og aldri snakk om hundene mine på den måten hører u?


31.05.2007 18:44
til A aka A
...det var vel en grumm til at dei tokk dei hundane dine ord da dett gjekk sann hva faen a dei er jo politie.....hundene dine var vell farlige da eller noe sann....!!!

30.05.2007 14:27
kennie
noen av puren er snille noen er dritsekker så lett var det :p

29.05.2007 21:09
A aka A
TIL: Kim.!!..Bare så du vet det så var den rasen lovlig her i norge ...så det sååå...og ikke kom her og si at purken gjør en bra jobb...Hvis de gjør det så svar meg på en ting..Hvorfor er det så mange jevela voldtekstmenn der ute.Hææææææ der hadde du vel ikke noe å si din dritt.??..de gjør faen ikke en bra jobb...Hadde jeg vert kriminell så og ikke hadde brydd meg om noen her...så ville jeg ødelagt alle av de drittsekkne...Så aldri si at purken gjør en bra jobb....Og DE ER NOEN * * * * OSSÅ..!!

26.05.2007 13:16
Kim
Å vise fing er like unødvendig av vedkommende som er det for politiet å bry seg så mye som de gjorde i denne saken. Å vise fing er en gest som sier "jeg mener du/dere er dritt" Og i dette landet kan man ikke straffes for å utrykke seg selv. Jeg mener at det å vise en fing er å utrykke meninger. Hvis man kan si at jeg mener dere er dritt til politiet, så skal man like så godt kunne vise meninger i form av symboler også.

Denne saken handler ikke om maktkåte politifolk, eller folks meninger om at poltiet gjør en dårlig jobb. Saken handler om å få en smell feit bot for å utrykke seg.

Noen her klarer ikke å utrykke seg uten å skrive faen i annenhver settning. Hadde eg hatt en jobb hvor jeg måtte høre på sånne folk hver dag, hadde jeg klikka.

Purken er folk som meg og deg. De gjør en jævla dårlig jobb noen ganger, og en jævla god jobb andre ganger. Politiet er også flere tusen ulike mennesker som representerer en enhet. Derfor så mener jeg at det er idiotisk å hate alle politifolk bare fordi man har hatt en kjip episode med noen politifolk.

Jeg har en kjempe god venninne som vil bli politi. Hun vil bli det fordi hun mener også at politiet i dag trenger noen folk som kanskje kan være brutal, men mer ydmyk hvis de gjør en feil. For hun vet at purken kan gjør feil.. skal dere liksom hate henne og?
Skal dere liksom rekke fingen på gata til henne også?

Og til A aka A..

Kanskje en ide å sjekke om den hunderasen er lovlig i Norge før man bare kjøper/henter den, blir så forbanna glad i dyret når purken kommer å henter dem?
Det skal ikke mer enn en telefon til for at du og politiet skal få en bedre dag.

Men nå gidder jeg ikke å skrive om dette mer, fordi det vil ALLTID være noen som synes at alt purken gjør e drit.. Politiet vil ALLTID gjøre feil, ta feil besluttninger eller drite seg loddrett ut.

Og har du et problem med det, så stemmer du på et annet parti ved neste valg.

22.04.2007 20:57
A aka A
ok..la meg si deg en ting seff må de hjelpe deg ...hva faen a..de er jo tros alt politiet...Men ikke kom her å si at de er noen snille folk for det er de faen ikke..De H * * * * * Tok bikjene mine på grunn av de hadde lite å gjøre så ikke si at de er noen snille folk...skal si deg en ting de alle har et kaldt hjerte og det kommer de forsatt å ha så lenge de lever ..De tok begge biskjne mine på grunn, av at vi hadde en annen rase en det alle de hvite folka der ute har..Den ene var bare 6 MND..ANDRE VAR 2 år..De stygge jevelne der avlivet dem..ehh Og grunnen var også fordi at vi er utlendinger..Hva faen er det a*? Jeg elsket dem så hardt ...de var alt for meg faen..ingen gjorde meg så glad som dem gjorde..de venta altid ved døra når jeg kom hjem fra skolen bare for å vere de første som skulle hoppe på meg:D du skulle bare vist hvordan de hundene var..RASISME KALLER JEG DETTE!!SIER BARE dette til slutt :F*** The Police ass..På grunn av dem så har jeg ingn hunder den dag i dag..og dere tenker sikert : kjøp deg nye da....det går ikke siden de var de beste..Og den rasen er ikke å kjøpe lenger...F*** The Police!!!!!!

18.03.2007 01:09
sdfgh
du assa e he bltt voldtatt selv av min egen far!!!!!!!!! ikke kom her å si at de ikke gjør sit beste her....dokke skulle ha vist kor snill dei va mot me....når e va på politi stajoenen de spørte me ikke om så jævlige spørsmå som derre skal ha det til...begynte e ågrine så ble det pause spurte om e va sulten gikk og kjøpte pølse til meg ...de gjør barre sitt beste for de vil gfaen me ta de som gjør noe ulovelig som å drepe noen...vist du hade en mann som vile drepe de eller en dame eller en gut så passa de på de heile tia å passa på deg heile natta sitkansje våken heile natta går på gata hiele natta for og passe på OSS!!!!!! vi andre skule ha ingen ting å sagt dokke skulle ha vist ka dei går gjennom vilige til og dø for deg og de vil faen meg barre verre snill mot deg slik at du kan føle deg trygg hadde derre vist ka de går gjennom kvar dag som barne mshandling og andre triste ting som drap...de setter seg i fare for mordere for og beskytte osss så de ikke skal drepe oss...vist derre hade vist hva de går gjennom hadde derre begynt og grine og rope på mora derres....trust me...

18.03.2007 00:42
en med hjerne
HALLO!!!! Vi snakker om Politi-BETJENTER her!!!! Rettsvesenet er en helt annen greie... Så barnslig uttale som der er i noen av innleggene her tyder på en lav alder, som igjen sier at dere ikke vet helt hva dere snakker om. Politifolkene som patruljerer gjør en JÆVLIG god jobb, og de passer på at regelverket vi selv har vært med på å lage blir opprettholdt. Det er ikke politimannen i gate sin skyld at proiriteringen og ressursene ikke strekker til. det er politikkerene som er hjenedød i den sammenhengen, ikke politiet. Og politiet i det heletatt, har ingenting med lovene å gjøre. Rettsvesenet skal ta støyten for at straffene i noen saker er latterlige liten, er enig med deg der!!!

17.03.2007 22:23
A aka A
Det politiet tror den dag i dag det er at hvis de tar oss unge folk og setter oss i barnevrnet så tror de at de gjør det beste for osss.men det gjør de faen meg ikke....de ødlegger dere ..faen a ikke la dem ta dere og ikke la dem ha rett...siden det enste de gjør er Å TRO AT DETTE HJELPER DERE..MEN DET ER FAEN MEG IKKE SANT ASS...+ aldri si at de bekytter oss-ver jevla dsaag siden det gjør de ikke ...det enste de gjør er å ta folk som har bøter og det de jør er å locke å ..det er det de gjør si meg hva faen har de gjoret med voldtektere den dagen i dag ...de klarter ikke faen meg ikke å ta dem faen ...det de gjør er å la dem unslippe så da får de jo faen meg flere ofre forhvedag som går ..det er det de gjør så ikke kom her å si at de gjør alt for å gjøre oss trygge rundt gatene faen ...man kan så vidt gå ut av sitt eget hjem ..enten blir man voldtatt eller er det som kan skje med dems nærmeste...og hvorfor skjer dette jo fordi polti jager folk ette bøter...flere voldtektstmenn får flere ofre for hver dag som går og hvorfor spør u jo fordi polti gjør ikke noe med det ..og det er osg så en av grunnenn til at det er flere monstreden dag i dag faen ..Så pliss polti gjør noe med folksom virkelig gjør noe galt..foreeksempel det at folk drper folk ..hv faen a...til og med de som drepte benjamion fikk faen meg bar unde7 år faen hva er dette for noe...en ting til gjøær noe med voldteksmenn ...de får jo bare 2 år for å voldta et barn..tenk på hva barna må gå rundt å tenke på hver jevela dag...de fucker livet dems fra topp til tå..to jevela år for å voldta et barn...polti gjør noe med detså skal jeg love dere at norge kommer til å bli et mye roligere land...og ikke løp ette folk med bøter og folksom viser dere fingern...det er baren finger faen

15.03.2007 11:15
jjjjjjjaaaaaa
du godtar politei helt til at de kommer en dag på skolen og drar de ut i en bil menst de roperdu må bli med osss no! åsså kjører de deg tilet jævla barne hjem å vist du stikker av kommer alle politi folk med hunder og hele pakkka og drar deg til bakke igjenn barre for de at barnevernet er så jævla late

14.03.2007 21:58
eple
kor barnsli e det og vise fingeren til politieda han kjem barre i trøbbel uansett...er ikke vits og rprøve seg en gang assa!!!!!vis litt repekt fro disse folka her da det er dei som passa på dokke heile jævla tia kvar dag i mange år så ej skjønna han politi duden velig godt e så det!!!!!!!!!

03.02.2007 14:52
A aka A
Helt enig ass :D

05.01.2007 08:28
karel
jeg er så sur for at snuten ikke har respekt for oss! da er det jo ingen grunn til at vi skal ha det for dem!!!

05.01.2007 08:26
Odaaaaaa
Ja, hva er det din tosk?

22.12.2006 23:06
Steinar
Fuck snuten. Jeg skal gjerne vise fingern til alle snuter jeg ser. De er noen bastarder alle sammen som lever på å bestemme over folk. De er noen horebukker som lever av å bølle. Snuter er bikjer. Noen av disse bikjene er veldig ulydige. Noen ulydige bikjer angriper eiern sin. De bikjene blir henretta. Ulydige snuter bør henrettes. mvh en stolt snutehater

19.12.2006 20:01
Lasse
Ja, enig der. Vis respekt for de folka, de passer på dere hver jævla natt, og risikerer livet sitt for dere. Det er en prinsippsak at man ikke viser fingern til snuten. Bli voksen i stedet.



Legg inn en melding!

Ditt kallenavn
Din kommentar (HTML-tagger fjernes)
 

Ukens tema

Råd om hvordan takle det store fokuset på rettssaken etter 22. juli: ung.no/22juli

Still oss et spørsmål











Svarer du på SMS/telefon fra foreldrene dine?

mobil (colourbox.com)






 

Føler du treningspress?

jente løper (www.colourbox.com)
Hvorfor trener DU?







 

Rettssaken etter 22. juli

Jente biter negler (colourbox.com)Hvordan håndtere det store fokuset på alle sider av terrorsaken mens rettssaken pågår?

Psykolog Atle Dyregrov (Senter for Krisepsykologi) gir deg noen råd i denne artikkelen.
 

Spiseforstyrrelser og følelser

Måler lår (colourbox.com)Fire av ti 14–15-åringer synes de er for tykke selv når de er normalvektige, og mange tenker på å slanke seg uten at det er behov for det. Andelen øker oppover i tenårene. Slanking, vektkontroll og uheldige matvaner øker risikoen for å utvikle spiseforstyrrelser.
 
RSS