Hopp til hovedinnholdet
search
Spørsmål og svar
search

Har satt inn p-stav og etter en måned blør jeg hver dag.

account_circle

SPØRSMÅL

hei! jeg er en jente som for over en måned siden tok p-stav. alt var fint helt til jeg fikk første mensen min. etter dn har jeg hatt litt mensen hver dag siden. typ siste dag av mensen i en uke etter mensen. dette fører også til at jeg blør mye under samleie. hva kan jeg gjøre for å forhindre denne etter-mensen og blødninger under samleie?

account_circle
AKTUELT NÅ

Min fritid: Drag

På Ungdommens Hus i Harstad står drag queenen Monetta Leone på scenen og danser. Før all sminken og klærne var dette Jaran (19).

Les mer

Vil du jobbe som frivillig på julaften?

For noen er julen vanskelig, trist og ensom. Ved å melde deg som frivillig kan du være med på å lage en bedre julefeiring for andre som trenger det!

Les mer

Ti tips for et bedre klassemiljø

Du tilbringer mange timer med klassekameratene dine, og miljøet påvirker både skoleresultater og resten av hverdagen din.

Av ungdomsredaksjonen, ung.no

Les mer