Spørsmål og svar
Kan jeg dra på utveksling på fiske og fangst linjen?
Gutt, 17
Hei, jeg skal gå fiske å fangst på vg2, og etter det skal jeg ta de to årene i bedrift. Det jeg lurer på, er om man kan ta de to årene i bedrift i utlandet på denne linjen? Hvis dette er mulig, hvordan kan jeg gjøre det?
Heisann,
Dette er nok noe som rådgiver på skolen din vil kunne gi deg bedre informasjon om, det kan være skolen din har egne avtaler med skoler i utlandet, så det er verdt å høre med han/hun.
Hilsen ANSA.no i samarbeid med ung
Besvart: 19.12.2023
Vi har valgt ut dette for deg
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål
