Spørsmål og svar

Kan jeg dra på utveksling på fiske og fangst linjen?

Gutt, 17

Hei, jeg skal gå fiske å fangst på vg2, og etter det skal jeg ta de to årene i bedrift. Det jeg lurer på, er om man kan ta de to årene i bedrift i utlandet på denne linjen? Hvis dette er mulig, hvordan kan jeg gjøre det?

Heisann,

Dette er nok noe som rådgiver på skolen din vil kunne gi deg bedre informasjon om, det kan være skolen din har egne avtaler med skoler i utlandet, så det er verdt å høre med han/hun.

Hilsen ANSA.no i samarbeid med ung

Besvart: 19.12.2023

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål