Spørsmål og svar

Hvorfor får vi ikke lov til å spise tyggis på skolen

Jente, 13

Hvorfor får vi ikke lov til å spise tyggis på skolen

Hei
Ja dette er et godt spørsmål! Jeg vil tro at det er nedfelt i ordensreglene til skolen siden det ikke er lov.

Kanskje har lærerne har bestemt det, eller ledelsen. Det er overhodet ikke vanlig på alle skoler.

Ta det til elevrådet, si at dere ikke vil ha det sånn. Dere kan få forandret på det.

Lykke til!

Vennlig hilsen rådgiver og ungdomsskolelærer for ung.no

Besvart: 13.2.2024

Vi har valgt ut dette for deg

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål