Er det Er det normalt å få hodepine etter å ha tatt bedøvelse?
Gutt, 16
Er det normalt å få hodepine etter å ha tatt bedøvelse i munnen for å borre et hull I tennene?
Hei!
Det er ikke uvanlig at du kan få hodepine etter tannbehandling generelt. Ofte er man litt stressa, og kanskje litt glad også, etter at man er ferdig med tannbehandlingen. Bedøvelsen i seg selv gir sjelden hodepine, men sammen med alt ved tannbehandlingen, er det ikke uvanlig at man kan få litt hodepine samme dag.
Om du merker at du får hodepine hver gang du får bedøvelse, synes jeg at du skal nevne dette til tannlegen. Da kan dere sammen se på faktorer som utløser dette.
Vennlig hilsen tannlegen i samarbeid med ung.no
Besvart: 12.7.2021
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål