Kan jeg ta geografi opp igjen?
Jente, 18
Hei, jeg lurer på noe. Jeg tenkt å ta geografi dom privatist siden jeg var ikke fornøyd med karakteren når jeg var på vg1 og fikk 3, og nå skal jeg begynne med vg3. Jeg lurer på om jeg kan ta faget med klassen enten hele året eller ha den alene med geografi læreren, siden jeg har fritime. Er det lov å gjør det slik, siden jeg spurt dere og dere sa det kommer ann og det er forskjellig fra skole til skole, men er det noen lov i Norge som sier at det er ikke lov å gjøre den?? Takk
Hei.
Du kan ta geografi som privatist og være med i undervisningen om læreren som underviser syns dette er greit. Du kan også ha egne timer med lærer etter avtale.
Lykke til!
Rådgiver og karriereveileder vgs
Besvart: 16.8.2024
Vi har valgt ut dette for deg
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål