Spørsmål og svar

Er det for seint å bli skuespilleproff, jeg går i 8 klasse?

Jente, 13

Hei (: Jeg har alltid hatt lyst å bli skuespiller helt siden jeg var veldig liten. Jeg går i 8. klasse og det nærmeste øving har vært og danse til «Hamilton» på Spotify. Er det for sent til å bli proff?

Hei

Så fint at du spør.

Nei om du virkelig vil bli skuespiller eller danser så er det ikke for seint, det er mange som blitt skikkelig gode langt seinere i livet.

Det er nå du kan øve deg til å bli god. Meld deg på dans og skuespill så mye du bare har tid til og får lov til av foreldene dine. På den måten kommer du nærmere drømmen din.

Håper dette var svar på ditt spørsmål og lykke til videre

Vennlig hilsen helsesykepleier

Besvart: 31.3.2024

Vi har valgt ut dette for deg

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål