Spørsmål og svar
Går man på norsk skole i USA når man tar utveksling i VG2?
Jente, 14
jeg har lest litt på utvekslingsår 2. klasse på vgs i usa, men går man på norsk skole da?
Hei,
Hvis du tar utveksling i Vg2 til USA, vil du gå på skole sammen med flertall av amerikanske elever på en amerikansk skole. Jeg legger ved en aktuell artikkel om utveksling i VG2.
Hilsen ANSA.no i samarbeid med ung
Besvart: 2.11.2021
Vi har valgt ut dette for deg
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål