Jeg har fått såpe inn i tissen hva skal jeg gjøre med det?
Gutt, 15
Jeg har fått såpe inn i tissen hva skal jeg gjøre med det? Trenger svar fort så mulig
Hei -
Så bra at du skriver til oss på ung.no.
Det er ikke så mye du trenger å gjøre med at du har fått såpe inn i tissen. Det er ikke farlig og såpen vil komme ut av seg selv. Muligens at du kan oppleve at det svir litt men det vil gå over.
Hvis du er plaget eller fortsatt bekymret så kan du ta kontakt med nærmeste helsestasjon for ungdom og ta en prat med de der.
Jeg har lagt ved noen artikler under svaret, ta gjerne en kikk på de.
Ønsker deg alt godt og håper det var svar på ditt spørsmål :)
Vennlig hilsen helsesykepleier i samarbeid med ung.no
Besvart: 24.8.2021
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål
