Oralsex og smitte
Gutt, 20
Jeg hadde kortvarig ubeskyttet oral for 3-4 år siden og jeg testet meg aldri etterpå. Hva er oddsen for at jeg bærer noe som er asymptomatisk? Kjenner jeg blir litt hypokonder, får helt ekstrem angst og får ikke testet meg før i morgen.
Hei
Det er lite sannsynlig at du er smittet av noe, hvis det er 3-4 år siden og du ikke har symptomer.
Test deg gjerne hvis du har hatt ubeskyttet sex for å være på den sikre siden. Det er gratis å teste deg ved helsestasjon for ungdom. DU trenger ikke være bekymret når du ikke har noen plager.
Lykke til videre.
Vennlig hilsen helsesykepleier i samarbeid med ung.no
Besvart: 27.4.2023
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål
