Er uenig med behandler på BUP.
Jente, 18
Er uenig med hun som utreder meg for autisme på bup. Hun mener jeg ikke har noen «særinteresser», men jeg mener jeg har, mamma og psykologen som henviste meg til bup mener også dette. Jeg blir usikker på meg selv.
Hei.
Så fint at du skriver til oss.
Du skriver at du er uenig med hun som utreder deg for autisme på BUP. Av og til er det slik og to behandlere kan vurdere ulikt og legge vekt på ulike ting. Jeg forstår godt at dette kan gjøre deg usikker. Det jeg vil råde deg til å gjøre er å si det du forteller til oss til behandleren din på BUP. Det er viktig at hun vet det.
Jeg ønsker deg lykke til og alt godt videre. Sjekk gjerne ut artiklene som ligger ved svaret mitt til deg.
Vennlig hilsen psykologen, Ung.no
Besvart: 28.11.2021
Oppdatert: 28.11.2021
Vi har valgt ut dette for deg
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål

