Spørsmål og svar

Får jeg førstegangsvitnemål?

Gutt, 19

Hei, Jeg stryker i matte på 3. vgs. Får jeg fortsatt førstegangsvitnemål? Hvis jeg tar det opp etter 3. vgs får jeg førstegangsvitnemål da?

Hei,

alle fag du tar opp etter at du er ferdig på videregående blir til et sekundær vitnemål.

Tar du opp fag mens du går videregående opplæring, vil du få et ordinært vitnemål.

Håper det var til hjelp.

Mvh rådgiver

Besvart: 8.6.2022

Oppdatert: 10.6.2022

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål