Spørsmål og svar
Får jeg førstegangsvitnemål?
Gutt, 19
Hei, Jeg stryker i matte på 3. vgs. Får jeg fortsatt førstegangsvitnemål? Hvis jeg tar det opp etter 3. vgs får jeg førstegangsvitnemål da?
Hei,
alle fag du tar opp etter at du er ferdig på videregående blir til et sekundær vitnemål.
Tar du opp fag mens du går videregående opplæring, vil du få et ordinært vitnemål.
Håper det var til hjelp.
Mvh rådgiver
Besvart: 8.6.2022
Oppdatert: 10.6.2022
Vi har valgt ut dette for deg
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål

