Spørsmål og svar
Ønsker å ta opp fag?
Jente, 16
Hei, jeg sliter mye med matte, i 1 termin fikk jeg 2 i matte og i 2 termin fikk jeg også 2 i matte. Jeg må få en 3-4 og derfor jeg lurte på om jeg kan ta opp igjen i vg2
Hei,
Dersom du tenker å ta opp fag må det skje mens du går videregående opplæring, for at du kan få et ordinært vitnemål.
Det er vanlig å ta et fag per semester dersom du melder deg opp som privatist, men du bestemmer hvor mye du klarer.
Mvh rådgiver.
Besvart: 30.5.2022
Vi har valgt ut dette for deg
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål