Ønsker omvalg. Virker lite spennende ?
Gutt, 15
Hei, jeg har startet på vg1 studiespesialisering. Vi starta for to dager siden og lærerne og rektoren har sakt hva vi kommer til å gjøre i denne linjen og jeg angrer valget mitt. Jeg har lyst å bytte til ett annet linje og jeg vil ikke gå ett helt år i en linje og bytte det etterpå. Er det en måte man kan bytte linje i de første ukene av skole n?
Hei!
Her vil jeg råde deg til å ha en samtale med rådgiver på skolen din. Dersom du ønsker omvalg må det gå gjennom skolen.
De kan hjelpe deg videre. Det er en lang prosess da flere elever står på ventelister.
Mvh rådgiver
Besvart: 23.8.2022
Oppdatert: 24.8.2022
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål
