Spørsmål og svar

Jeg har vondt i tissen pga. cp, hva gjør jeg?

Jente, 20

Jeg har vondt i tissen pga cp

Hei!

Jeg kan godt forstå at dette er ubehagelig for deg og at du lurer på hva du kan gjøre for å bli kvitt smertene dine.

Dessverre er det ikke mulig for oss i ung.no å si deg noe sikkert om hva som kan være årsaken til plagene dine ettersom vi ikke har mulighet til å snakke mer med deg, undersøke deg eller lese i journalen din. Av samme grunn kan vi heller ikke si noe sikkert om hva du kan gjøre for at dette skal gå over.

Hvis plagene dine vedvarer, vil jeg derfor råde deg til å kontakte fastlegen din for en sjekk og eventuelt behandling dersom du trenger det for at det skal gå over.

Ønsker deg alt godt og riktig god bedring!

Vennlig hilsen legen, ung.no

Besvart: 14.12.2023

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål