Spørsmål og svar

Hvorfor får jeg så mange anmerkninger?

Gutt, 13

Hei, jeg får veldig mange anmerkninger på skolen og jeg skjønner ikke hvorfor, Lærern min har gitt meg 2 anmerkniger for Adferd. Men når de andre gjør det så bryr læeren seg ikke.

Hei!
Du er nødt til å spørre.
Hvis du ikke vet hvorfor du har fått en anmerkning, må du spørre slik at du får vite. Når du vet, kan du justere oppførselen slik at du slipper å få anmerkninger på nytt.
Hvis du føler at det er bare du som får det, kan du spørre om det også.

Hilsen rådgiver ungdomsskole i samarbeid med ung.no

Besvart: 27.10.2021

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål