Spørsmål og svar

Angrer kjøp fra stayclassy.no. Hva gjør jeg?

Gutt, 13

Hei, jeg har et veldig trist tema og jeg er i gråter når jeg skriver om dette. Mamma kjøpte meg en el-sparkesykkel til bursdagen min. Hun er i utlandet og vi kjøpte den sammen. Mamma sa at jeg skulle skrive inn mine informasjoner (navn telefon osv.). Nå fikk jeg beskjed om at sparkesykkelen kommer ikke før enn 20.03.2021 og vi vil angre på kjøpet. Vi merket mange dårlige tilbakemeldinger om svindel og annet som pågår hos stayclassy.no . Hvordan kan jeg angre på kjøpet med mitt navn og etternavn som er fyllt inn i profilen min? Jeg er redd at det er bare et scam og at jeg får ikke sparkesykkelen eller pengene. vær så snill og hjelp, jeg er veldig lei meg. Jeg betalte med mamma sitt kort og fikk full tilatelse. vi kjøpte sparkesykkelen på black friday fra stayclassy.no Mvh Jakub

Svar

Hei

Så kjedelig at det var såpass lang leveringstid på en sparkesykkel du ønsket deg!

Hvis du vil angre på kjøpet og heller kjøpe sparkesykkel et annet sted, så kan du det. Da må du gi butikken beskjed om at du angrer deg og at du ønsker pengene dine igjen.

Gå inn på nettsiden, og send inn skjema for at du angrer deg. Sikre deg bevis på at du har angret deg, for eksempel ved å ta bilde av det ferdigutfylte skjemaet. Selger skal tilbakebetale kjøpesummen innen 14 dager fra du sendte melding om at du ville angre kjøpet.

Lykke til!

Vennlig hilsen
Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no

Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd, veiledning og mekling hvis du og selgeren blir uenig. 

Du finner mer informasjon på forbrukerrådet.no

Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet 

Besvart: 8.12.2020

Oppdatert: 8.12.2020

Vi har valgt ut dette for deg

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål