Spørsmål og svar
Kan man ha med godteri på skolen?
Gutt, 14
Hei, jeg lurer på om det er lov å ha med seg "godteri" eller en bolle på ungdomsskolen
Hei.
Du kan helt sikkert ha med bolle og spise i lunsjen, men å knaske masse godteri i timene er ikke greit.
Hvis dere har avtalt noe hyggelig som dere skal gjøre på skolen, kan dere kanskje ha med noe godt, men dette bestemmer lærerne på din skole.
Vennlig hilsen rådgiver og ungdomsskolelærer for ung.no
Besvart: 7.4.2022
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål