Spørsmål og svar

Burde jeg begynne på volleyball?

Jente, 14

Hei jeg hqr lyst å begynne på volleyball men jeg føler det er for sent, og jeg kjenner ingen som vil bli med. Hva skal jeg gjøre, begynne eller ikke?

Hei!

Hvis du har lyst til å begynne på volleyball, så synes jeg du skal prøve det.

Du er ikke mer enn 14 år, så det er enda ikke for sent å bli god. Det trenger uansett ikke å være et mål å bli best. Så lenge du koser deg og har det gøy, er det det viktigste.

Jeg skjønner at det kan være litt skummelt å starte uten noen man kjenner, men du kan prøve å tenke at det er en fin mulighet til å bli kjent med nye. Husk også at det finnes klubber på forskjellige nivåer, så da trenger du ikke å være redd for at alle andre er mer erfarne enn deg.

Lykke til!

Hilsen ungdomssvarer, ung.no

Besvart: 19.6.2026

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål