Spørsmål og svar

Kan jeg bruke teams i sommer?

Jente, 15

Hei! Jeg lurer på om jeg som ungdomsskoleelev som nå til høsten starter i 10. klasse vil ha mulighet til å bruke teams i ferien? Eller vil jeg være logget ut, uten mulighet for å logge inn før skolestart? Kanskje noen oppdateringer skal skje som gjør at jeg ikke kan ta i bruk appen? Jeg lurer fordi jeg hadde egentlig planlagt å holde kontakt på chat med en ansatt på skolen som hjelper meg veldig med det psykiske gjennom ferien, men begynner å bli stressa for at det ikke går.

Hei

Du kan nok bruke teams i ferien også. Det er ingen problem. Det er veldig flott at du får snakket med noen i ferien også. Jeg tenker at du kan slappe helt av. Teams brukes over hele verden, og også om sommeren. Det er derfor helt uproblematisk å bruke teams i ferien din.

Jeg ønsker deg lykke til, og håper på at du får en fin sommer.

Vennlig hilsen helsesykepleier i samarbeid med ung.no

Besvart: 21.6.2026

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål