Kan jeg bruke teams i sommer?
Jente, 15
Hei! Jeg lurer på om jeg som ungdomsskoleelev som nå til høsten starter i 10. klasse vil ha mulighet til å bruke teams i ferien? Eller vil jeg være logget ut, uten mulighet for å logge inn før skolestart? Kanskje noen oppdateringer skal skje som gjør at jeg ikke kan ta i bruk appen? Jeg lurer fordi jeg hadde egentlig planlagt å holde kontakt på chat med en ansatt på skolen som hjelper meg veldig med det psykiske gjennom ferien, men begynner å bli stressa for at det ikke går.
Hei
Du kan nok bruke teams i ferien også. Det er ingen problem. Det er veldig flott at du får snakket med noen i ferien også. Jeg tenker at du kan slappe helt av. Teams brukes over hele verden, og også om sommeren. Det er derfor helt uproblematisk å bruke teams i ferien din.
Jeg ønsker deg lykke til, og håper på at du får en fin sommer.
Vennlig hilsen helsesykepleier i samarbeid med ung.no
Besvart: 21.6.2026
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål

