Spørsmål og svar

Anbefaler deg å snakke med helsesykepleier når det er vanskelig med lærere

Annet, 14

Hei, jeg tror ikke noen av lærerne mine liker meg. Alle kjefter på meg hele tiden, jeg går på do og gråter noen ganger. Hva jeg gjort?! jeg sitter stille og snakker med den ved siden av meg og de bare er sure på meg og blikket meg(lærerne altså ) Hvordan skal jeg takle dette her? jeg klarer ikke dette er det et alternativ å droppe ut

Hei.
Takk for at du skriver til oss her i ung.no.
Dette skjønner jeg er veldig vanskelig for deg men nei, det er ikke noe alternativ å droppe ut.

Jeg vil absolutt anbefale deg å snakke med helsesykepleier på skolen. Det er ikke sånn det skal være å gå på ungdomsskolen, du skal ha det godt med lærerne dine på skolen.
Kanskje kunne du også snakket med dem hjemme slik at dere kunne avtalt et møte med skolen.
Jeg ønsker deg masse lykke til!


Vennlig hilsen rådgiver og ungdomsskolelærer for ung.no

Besvart: 1.2.2022

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål