Hva kan jeg gjøre for å forbedre forholdet?
Gutt, 20
Jeg og kjæresten har det kjempe bra i sammen men det er litt avstandsforhold da. Og ho syntes det alltid er noe dumt. Og syntes det blir slitsomt og alltid ordne opp som vi gjør. Men jeg lurer da på hva kan jeg gjøre for å ha færre små caser hvor vi må ordne opp… vil bare beholde jenta
Hei
Så fint at du skriver til oss og ber om råd. Det er fint å høre at dere har det bra sammen.
Jeg tenker det beste er om dere kan kommunisere rundt dette sammen, slik at dere begge får sagt hva dere føler. Dersom dere begge vet hva hverandre føler er det lettere å ha det bra sammen.
Neste gang dere ses kan dere kanskje sette dere ned og snakke litt rundt dette? Gjør det til en hyggelig setting, for eksempel spis en god middag sammen.
Jeg ønsker dere alt godt. Sjekk ellers ut artikkelen som ligger ved her.
Vennlig hilsen psykologen, Ung.no
Besvart: 20.9.2021
Vi har valgt ut dette for deg
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål