Min Sonos bokhyllehøyttaler fungerer ikke. Hva kan jeg gjøre?
Jente, 13
HEI, MÅ BARE FÅ UT FRUSTRASJONEN MIN VED Å SKRIVE DET OG SPØRRE OM NOE!!! Jeg fikk en høyttaler i julegave i 2019 og den har funket fint helt til nå. Når jeg skal koble meg til så funker ikke dette har prøvd og lage ny konto og oppdatere både app telefon og programvaren, men dette funker ikke jeg hater høytaleren og vill at den skal funke den kostet jo over 1000kr og vill jo gjerne at den skal funke så jeg kan spille musikk. Jeg blir rett og slett kvalm av og tenke på den dritt appen og dritt høytaleren !!!!! Va kan jeg gjøre får og få den til og funke PS: JEG HAR SONOS BOKHYLLE HØYTTALER HILSEN IRRITERT JENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar
Hei!
Så leit at bokhyllehøyttalerne dine ikke vil fungere.
Dessverre er det vanskelig å si hva som kan være årsaken til dette, men du kanskje be foreldrene dine se nærmere på dem?
Hvis dere ikke finner ut av feilen, og det er en feil som er der uten at du har gjort noe med høyttalerne, kan dere klage(reklamere) til butikken de ble kjøpt.
Klagemal som dere kan bruke til å klage finner dere her.
Lykke til! :)
Vennlig hilsen
Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no
Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd, veileding og mekling hvis du og selgeren blir uenig.
Du finner mer informasjon på forbrukerrådet.no
Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet
Besvart: 9.3.2020
Oppdatert: 9.3.2020
Fikk du svar på det du lurte på?
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål