Hvordan gjøre det bedre nå i 8.klasse?
Gutt, 13
Jeg har nettop begynt i 8 klasse. Jeg gjør det helt ok på skolen men jeg har lyst til å bli bedre. Jeg var en av de beste på barneskolen. Jeg gjør det bra sånn når jeg sier det i munn og sånt men på prøver får jeg bare feil. Jeg vil også bli så smart som mulig. Hvordan?
Hei!
Det tar litt tid å venne seg til nye rutiner og krav, og jeg tipper på at prøvene er litt annerledes enn det du er vant til. Sannsynligvis vil dette gå seg til av seg selv.
Det som ellers er lurt er å snakke med en lærer eller to hvordan du skal jobbe, og hva som skal til for å forbedre seg i det aktuelle faget.
Hilsen rådgiver ungdomsskole i samarbeid med ung.no
Besvart: 3.11.2022
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål
