Spørsmål og svar

Snakk med helsesykepleir om stort fravær

Jente, 13

Hei jeg går i 8.klasse og sliter en del og har ekstremt mye fravær kan det skje at jeg må ta 8.klasse omigjen?

Hei

Nei det skjer ikke.

Snakk med helsesykepleier på skolen din om at du sliter.

Du trenger å snakke med noen voksne, og ofte er han/hun god å snakke med.

Ønsker deg alt godt, lykke til!

Vennlig hilsen rådgiver og ungdomsskolelærer for ung.no

Besvart: 8.2.2022

Vi har valgt ut dette for deg

Fikk du svar på det du lurte på?

Still oss et spørsmål

Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.

Still et spørsmål