Spørsmål og svar
Snakk med helsesykepleir om stort fravær
Jente, 13
Hei jeg går i 8.klasse og sliter en del og har ekstremt mye fravær kan det skje at jeg må ta 8.klasse omigjen?
Hei
Nei det skjer ikke.
Snakk med helsesykepleier på skolen din om at du sliter.
Du trenger å snakke med noen voksne, og ofte er han/hun god å snakke med.
Ønsker deg alt godt, lykke til!
Vennlig hilsen rådgiver og ungdomsskolelærer for ung.no
Besvart: 8.2.2022
Vi har valgt ut dette for deg
Spørsmål og svar som ligner
Still oss et spørsmål
Fant du ikke svar på det du lurer på? Da kan du stille oss et eget spørsmål. De fleste får svar innen 1-3 dager.
Still et spørsmål