Hopp til hovedinnholdet

Gutt 16 år bruker steroider, smerter i kroppen, hva skal jeg gjøre?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

hei jeg er en gutt på 16 år, jeg bruker steroider. Og nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg har store smerter i i hele kroppen. Og nå funker nesten ikke penisen min lenger jeg skulle ha samleie, men penisen ville ikke opp. Jeg er nå nylig begynt og sterkere saker som kokain, heroin det får ned smertene i kroppen min. HVA SKAL JEG GJØRE ?

SVAR

Besvart 05.12.2018 15:38:10
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Bivirkninger fra doping

Dopingbruk kan være veldig helseskadelig. Hjerneslag, angst, depresjon og hjerteinfarkt er bare noen av bivirkningene ved doping.

 

Les mer
attach_file

Helsestasjon for ungdom

Helsestasjon for ungdom er et gratis tilbud til ungdom. Der kan du få veiledning om prevensjon og seksuell helse. Du kan også få hjelp innenfor psykisk helse og svar på andre helsespørsmål.

 

Les mer
account_circle