Hopp til hovedinnholdet

Neseblod ved testosteronbruk. Kan testosteronet bli borte?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei jeg har kjørt testosterone i 10 uker, skjøt sist for 3 uker siden og for 5 uker siden begynte jeg å plutselig blød nese blod, etter det har jeg hatt røde buser i nesa, når jeg fjerner de begynner jeg å blød intenst. Hva skal jeg gjøre? Er det sant at testosteronen blir borte når jeg blør så mye? Er det no mer jeg skal sjekke meg for uten om blod trykk? Jeg håper på svar fra dere fortest mulig for det her er en stor plage i hver dagen.

SVAR

Besvart 14.01.2021 13:30:28
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Bivirkninger fra doping

Dopingbruk kan være veldig helseskadelig. Hjerneslag, angst, depresjon og hjerteinfarkt er bare noen av bivirkningene ved doping.

 

Les mer
attach_file

Sånn kan fastlegen hjelpe deg

Alle som bor i Norge har rett på fastlege. Fram til du er 16 år er besøk hos fastlegen gratis og etter at du er 16 år kan du selv bytte fastlege.

 

Les mer
account_circle