SVAR
Besvart 17.04.2020 08:57:31
Hei
Hvis du kjøpte en vare fra en annen privatperson i Norge, sier kjøpsloven at du har rett på å få varen tilsendt eller pengene igjen.
Send en sms eller annen skriftlig melding til selgeren og be om å få varen innen 14 dager. Hvis du ikke får varen innen fristen, har du rett på pengene igjen. Du kan bruke vårt klagebrev som du finner her.
Hvis du verken får penger eller vare, bør du ta kontakt med Paypal igjen for å se om de kan hjelpe deg. Kan de ikke det, kan du opprette klagesak hos oss. Du finner informasjon om denne prosessen her.
Vennlig hilsen
Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no
Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd, veileding og mekling hvis du og selgeren blir uenig.
Du finner mer informasjon på forbrukerrådet.no
Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet
Jeg synes også du bør lese:
attach_file
Det er fort gjort å se noe ubehagelig, eller gjøre noe man angrer på. Her er ti nettvett-tips.
Les mer