Hopp til hovedinnholdet

Har jeg angrett på et kjøp på riktig måte?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

klarte å ta i mot gratis betakaroten fra good for me, og fikk en angrefrist på 14 dager og hvis jeg ikke sier ifra innen 14 dager vil jeg få flere pakker i posten. har sendt inn mail til kundeservice og har enda ikke fått noe svar. ringte etter det dagligleder og han sa at jeg ikke har noe å beskymre meg for siden jeg har sagt ifra før det har gått 14 dager. Likevell er jeg fortsatt skeptisk siden jeg ikke har fått noe skriftlig tilbakemelding fra kundeservice. hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke får noe svar og får en ny pakke i posten om 1 mnd? Har veldig dårlig råd og disse type kosttilskudd er veldig dyre hvis jeg blir tvunget til å betale fakturaer på ting jeg ikke vil ha :/

SVAR

Besvart 09.08.2018 07:49:31
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Slik unngår du å bli lurt på nettet

Her får du de beste rådene for å unngå å bli lurt på nettet.

 

Les mer
attach_file

Hvordan handle trygt på nettet

Netthandel kan være en billig og rask måte å handle gaver og ting til deg selv på. Her får du tips for å unngå nettfellene!

 

Les mer
account_circle