Hopp til hovedinnholdet

Hva kan jeg kreve ved forsinkelse?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei! Den 30. August bestilte jeg en ClassyWalk fra StayClassy.no. Da jeg bestilte den sto det at estimert leveringstid var 7-10 dager. Dette ble senere utvidet til 14-20 dager. Jeg har vært i kontakt med selskapet hvorav de sa at produktet mitt skulle bli sendt denne uka (Høsferie-uka). Jeg har enda ikke sett no til produktet (per 3. Oktober) eller hørt noe mer om levering. Jeg har sett litt på Forbrukerkjøpsloven, og utifra det jeg har forstått har de brutt paragraf 6. Jeg lurer derfor på om jeg har noen som helst krav på kompensasjon/prisavslag eller lignende, siden de ikke har levert til den tiden de skulle og for brudd på paragraf 6. Det er jo tross alt snakk om mye penger jeg i god tro har forhåndsbetalt. Mvh. Oppgitt gutt

SVAR

Besvart 05.10.2015 10:46:29
account_circle