Hopp til hovedinnholdet

Jeg bestilte varer som var feilpriset. Kan selgeren kreve vanlig pris?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Bestilte varer fra en app. Varen stod oppført for 0.- kroner, så kjøpte 10 stk. Når varene ankom, fikk jeg kun en lapp hvor det stod at det var en feil i appen og jeg måtte bestille varene på nytt. Samme varen var nå oppført til 44.- kroner. Er ikke dette deres feil, og at jeg derimot har rett til oppfyllelse og få levert de varene jeg bestilte, til tross for at de var "gratis" ?

SVAR

Besvart 06.11.2020 15:07:54
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Hvordan klage på varer eller tjenester?

Har du noen gang kjøpt en vare eller tjeneste som det var noe feil med? Eller kanskje varen ikke kom i det hele tatt? Da har du heldigvis flere steder du kan henvende deg. Hvilken vare eller tjeneste du har kjøpt, avgjør hvor du kan henvende deg.

Aller først er det viktig at du sier ifra til den det gjelder.

 

Les mer
account_circle