Hopp til hovedinnholdet

Klage på reparasjon av PC.

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

hei. jeg har en bærbar pc på ca 1 år. den har akkurat vert inne på reprasjon fordi kanten rundt sjermen på pc sprakk. det gikk ikke på reklamasjon så je måtte betale 2000kr for det. å fra jeg leverte den inn og til jeg fikk den tilbake gikk det 4 måneder. noe jeg klagde veldig på siden det også var i tentamens tiden og prøvde å få avslag på på prisen på grunn av tiden for de hadde sakt at det skulle ta 2-4 uker. men det fikk jeg ikke. å nå når jeg har fått tilbake pc virker ikke det innebygde web-camera og jeg regner m at det er på grunn av at de har skiftet sjermen rundt det. jeg skal gå tilbake å klage, men vist jeg må sende inn pc vet jeg ikke hvor lang tid det tar å jeg trenger den nå + at jeg har ikke råd til å betale mere på den, da kunne jeg heller kjøpt en helt ny pc. jeg synes det er rett at de skal erstatte feil som oppsto når de hadde ansvaret for produktet. men vist jeg må sende den inn skal ikke de dekke skadene siden det ikke virket etter at jeg fikk det tilbake? hilsen gutt 15.

SVAR

Besvart 07.06.2010 11:30:15
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Hvordan klage på varer eller tjenester?

Har du noen gang kjøpt en vare eller tjeneste som det var noe feil med? Eller kanskje varen ikke kom i det hele tatt? Da har du heldigvis flere steder du kan henvende deg. Hvilken vare eller tjeneste du har kjøpt, avgjør hvor du kan henvende deg.

Aller først er det viktig at du sier ifra til den det gjelder.

 

Les mer
attach_file

Hva gjør du når mobilen din er ødelagt?

Har du kjøpt en mobil som blir ødelagt, er det greit å vite hvilke rettigheter du har.

 

Les mer
account_circle