Hopp til hovedinnholdet

Kjøpte en Classywalk med masse feil. Selger har ikke fikset. Hva gjør jeg?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei, for ca et halvt år siden kjøpte jeg en classywalk hos Stayclassy. Når jeg fikk den var det masse feil med den så jeg sa til de at jeg måtte få en ny eller få reparert den. Det var mye fram og tilbake på mail om hva jeg skulle gjøre med den. De skulle sende noen skruer som skulle fikse problemet men de ble aldri sendt. Etter 3 måneder så sier de jeg skal sende den inn til reparasjon. De sa at jeg skulle betale for frakten som kostet mye penger. De sa det ville ta 3 uker så hadde jeg fått den igjen men det gikk nesten 3 måneder. De sa ingenting om at det ville ta lengre tid. Jeg fikk den igjen for noen dager siden og de har ikke klart å fikse problemene med den og når jeg fikk den hadde den fått flere riper enn når jeg sendte den. Det jeg lurer på er om hva slags rettigheter har jeg i forhold til å kreve erstatning og pengene igjen? Utifra det jeg har lest har jeg rett til å heve kjøpet pga de brukte mer enn en måned på å levere og erstatning, stemmer det?

SVAR

Besvart 30.09.2020 08:54:27
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Angrer du på noe du har kjøpt?

Angrerett er at du har rett til å angre på et kjøp, innen 14 dager etter at du har mottatt varen.

 

Les mer
attach_file

Hva er forskjellen på Forbrukerrådet og Forbrukertilsynet?

Skal du klage på varer og tjenester, er det Forbrukerrådet du skal kontakte. Forbrukertilsynet er interessert i klagen din hvis det gjelder reklame og misvisende markedsføring.

 

Les mer
account_circle