Hopp til hovedinnholdet

Kan jeg være gravid eller skyldes plagene mine bruk av antibiotika?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei! Jeg hadde siste dag med mensen for en uke siden, altså 20 oktober.. Startet på antibiotika mot kviser (tetracyclin actavis) 19. oktober.. Har følt meg ganske rar i kroppen i det siste, vondt i magen, har lignende mensensmerter og er en del trøtt og kjenner meg kvalm til tider. Kan det være et tegn på at jeg er gravid? eller er det antibiotikaen som gjør meg sånn?

SVAR

Besvart 01.11.2020 12:12:43
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Graviditetstest

Redd for at du er gravid? Urolig for ømme pupper eller at mensen er forsinka? Ta en graviditetstest! Slik får du tak i en og bruker den riktig.

 

Les mer
attach_file

Sånn kan fastlegen hjelpe deg

Alle som bor i Norge har rett på fastlege. Fram til du er 16 år er besøk hos fastlegen gratis og etter at du er 16 år kan du selv bytte fastlege.

 

Les mer
account_circle