Hopp til hovedinnholdet

Min lærer er bekymret for min bruk av paracet

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

hei! Siden desember 2018 har jeg hatt daglig hodepine! Er på behandling grunnet hodepine så vi prøver å finne ut hvofor jeg har daglig hodepine! Dette er ikke migrene. I d siste har jeg egt tatt en del Paracet. Kanskje 3-6 på seks timer.. (altså en skoledag) jeg har jo ikke tenkt Iver dette, men læreren min har det. Han sa at vi måtte ta en prat om dette grunnet at jeg tar mye Paracet! Jeg mener selv jeg ikke gjør det, men han bli bekymret for meg så vi skal snakke sammen neste uke.. i det siste har jeg hatt lite matlyst, lite energi, vært svimmel å hadde magesmerter. Men er dette vanlig får en jente på 14, eller er det fordi jeg tar mye Paracet? Paracet har jo ikke alltid virkning på meg så jeg skjønner ikke hvofro jeg tar hele tiden! Noen ganger tar jeg en Paracet på 500mg å andre ganger tar jeg 1g. Jeg orker ikke å snakke med læreren min fordi det er jo ingenting å bekymre seg får! Jeg tar jo ikke mye Paracet..

SVAR

Besvart 01.11.2020 18:48:02
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Akutt behov for helsehjelp

Alle kommuner i Norge har en legevaktordning for øyeblikkelig helsehjelp hele døgnet. Er det akutt og står om liv, ring 113.

 

Les mer
account_circle