Hopp til hovedinnholdet

Har nylig startet på p-piller og begynt å miste hår

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei, jeg startet nylig på mirabelle ppillene, har gått på de i ca en uke nå. Startet på de på grunn av kraftige mensensmerter. Etter å ha brukt pillene har jeg merket at jeg mister mer hår enn vanlig. Særlig når jeg er i dusjen kan jeg liksom gre gjennom håret med fingrene og da røyter jeg masse. Det er også mer hår igjen på børsten, etter at jeg har gredd håret, enn til vanlig. Jeg har ganske tynt hår fra før av og har virkelig ikke lyst til å miste mer hår. Jeg har ikke legetime før om et par måneder, hva skal jeg gjøre?

SVAR

Besvart 17.04.2020 13:43:55
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Sånn kan fastlegen hjelpe deg

Alle som bor i Norge har rett på fastlege. Fram til du er 16 år er besøk hos fastlegen gratis og etter at du er 16 år kan du selv bytte fastlege.

 

Les mer
attach_file

Dette kan du snakke med en helsesykepleier om

Helsesykepleiere kan svare på spørsmål om kropp og helse, pubertet, sex- og samliv, problemer med venner eller familie, vanskelige tanker og følelser, bekymringer, livvstilsproblemer og annet.

 

Les mer
account_circle