Hopp til hovedinnholdet

Kan man få tynnere hår av p-stav?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Har tidligere gått på p sprøyte uten bivirkninger, men for halvannen mnd siden begynte jeg på p stav pga mangel på sprøyta. Har nå begynt å miste mye hår, det knekker av og detter av heile hårstrå med roten på i enden. Har aldri hatt problem med å miste hår før. Om dette er bivirkning av p stav, vil det over av seg selv? Eller burde jeg slutte på den. Håret mitt er blitt ekstremt tynt og hestehalen er dobbel så tynn som før. Har hatt mangel på d vitamin og folat. Men går på tilskudd og det er innenfor normalen nå.

SVAR

Besvart 03.10.2020 23:47:49
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Sånn kan fastlegen hjelpe deg

Alle som bor i Norge har rett på fastlege. Fram til du er 16 år er besøk hos fastlegen gratis og etter at du er 16 år kan du selv bytte fastlege.

 

Les mer
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike hormonelle prevensjonsmetodene kan gi.

 

Les mer
account_circle