Hopp til hovedinnholdet

Det svei når penis skulle inn, kan det være mulig bivirkning av Canesten jeg har tatt mot soppinfeksjon?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei. Hadde nylig soppinfeksjon, men den er heldigvis over nå. Brukte canesten slik at den skulle gå over, smører med kremen fortsatt i og med at jeg fikk beskjed om det. Når jeg skulle ha sex i dag kjente jeg at det svei når han skulle ta inn penisen. Da orket jeg rett og slett ikke i og med at det var ukomfortabelt. Hva skal jeg gjøre? Vet dere hva det kan være? Mulige bivirkninger av canesten?

SVAR

Besvart 28.09.2017 11:12:20
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Små og store plager i vulva og vagina

Det er vanlig å bli bekymret når du oppdager endringer i underlivet. Ofte er det naturlige endringer, andre ganger er det noe galt. Her er en oversikt.

 

Les mer
attach_file

Hva skjer ved gynekologisk undersøkelse?

Å ta underlivssjekk for første gang kan virke skummelt og flaut. Hvordan foregår undersøkelsen? Når bør man ta den? Gjør det vondt? I denne artikkelen får du svar.

 

Les mer
account_circle