Hopp til hovedinnholdet

Jeg fikk satt inn p-stav for ca. en måned siden og opplever nå blødninger

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei! Jeg fikk satt inn p-stav for ca. 1 måned siden. De første ukene var jeg ikke plaget av noen blødninger, men for to uker siden begynte jeg å blø litt. Den første uken av blødningen minte det som en helt vanlig mens, men nå den andre uken er blodet litt mer brunaktig slik som det er de siste dagene av en menstruasjon. Blødningene begge ukene har ikke vært like mye som en vanlig menstruasjon. Er alt dette noe som er vanlig og vil gå over eller må jeg oppsøke noen?

SVAR

Besvart 01.06.2019 16:39:24
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Dette gjelde også de ulike hormonelle prevensjonsmetodene. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike midlene KAN gi.

 

Les mer
attach_file

Spiral og p-stav, sikreste beskyttelse mot graviditet

Langtidsvirkende prevensjonsmetoder (LARC), P-stav, hormonspiral og kobberspiral er prevensjonsmidler som alltid er der og ikke har svakheten med mulighet for glemming eller annen feilbruk.

 

Les mer
account_circle