Hopp til hovedinnholdet

Fått mensen nå etter 1,5 år med p-stav?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei! Jeg har hatt p-stav i 1,5 år nå, og har nå nylig begynt på jerntabletter pga for lavt jern i kroppen. Har ikke hatt mensen på 1 år og nå kommer den plutselig tilbake. Nå er det bare brunt (vært i 3 dager) og sliter veldig med sterke smerter, skyldes dette tablettene eller må jeg bytte p-stav?

SVAR

Besvart 28.02.2020 10:45:45
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Dette gjelde også de ulike hormonelle prevensjonsmetodene. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike midlene KAN gi.

 

Les mer
attach_file

Spiral og p-stav, sikreste beskyttelse mot graviditet

Langtidsvirkende prevensjonsmetoder (LARC), P-stav, hormonspiral og kobberspiral er prevensjonsmidler som alltid er der og ikke har svakheten med mulighet for glemming eller annen feilbruk.

 

Les mer
account_circle