Hopp til hovedinnholdet

Etter sex har jeg fått økt utflod som er både gult og tykt.

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei Jeg hadde sex med en gutt for 2 uker siden når jeg gikk på Pencillin, vi brukte ikke kondom og jeg kjenner ikke denne gutten så godt heller. Etter 2 uker så har jeg fått økt utflod som er både gult og tykt. Det svir også når jeg tisser. Jeg har hatt sopp før, og dette ligner ikke på det jeg hadde sist gang. Brukte Canisten da jeg fikk sopp som gikk bort etter noen dager, nå har jeg brukt Canisten i noen dager og ikke sett noen bedringer. Kan dette være klamydia eller en annen kjønnssykdom?

SVAR

Besvart 29.03.2020 08:59:32
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Oversikt over kjønnssykdommer

Her er en oversikt over seksuelt overførbare infeksjoner (kjønnssykdommer) – hvordan de smitter, hvordan du kan beskytte deg, symptomer, behandling og konsekvenser.

 

Les mer
account_circle