Hopp til hovedinnholdet

Fikk ikke vare bestilt på nett

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei! Jeg er ei jente på 19 som bestilte en genser fra motedronningen.com tidlig i sommer. Jeg fikk genseren ca 2 mnd etter bestilling, men genseren var for stor. Jeg sendte en mail til nettsiden og fikk svar at jeg kunne sende genseren tilbake, så skulle de bytte den til en mindre størrelse også sende den tilbake til meg. Nå har det gått snart 6 mnd(!!)og jeg har ennå ikke sett noe til den. Jeg har betalt 600 kr for den. Jeg har sendt 3-4 mail og spurt når de har tenkt til å sende den. Sist jeg fikk svar var i desember og da sa de at de skulle sende den om en ukes tid. Men det har jo gått langt over en uke nå. Det har jo gått snart 2 mnd siden de skrev det! Jeg sendte en mail for en uke siden og de har ennå ikke svart meg, virker som de unngår og svare meg og i det hele tatt sende den forbaskades genseren. (Det står på nettiden at man får svar innen 24 timer) Hva skal jeg gjøre nå?? De har ingen tlf nr jeg kan ringe, det er kun e-mail adr. Men de svarer meg jo ikke, så det er litt vanskelig å få noe ut av det her. Jeg gidder ikke sløse bort 600 kr rett ut i lufta, jeg har jo rett på genseren??

SVAR

Besvart 24.01.2011 08:23:06
account_circle