Hopp til hovedinnholdet

Spiser jeg riktig for å gå ned i vekt?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei, jeg er en jente som gjerne vil komme ned i fettprosent og få mer markerte muskler. Jeg er 164cm høy og veier 49kg. Jeg trener høy kondisjon og tung styrke 3 ganger i uka, og tung styrke 1 dag i uka. Har 3 fridager. Jeg lurer på om det jeg spiser vil gjøre at jeg når målet mitt. Frokost: - Havregrøt (1dl havregryn + 1,5dl melk + 1,5dl vann + jordbær og banan) eller - Havregrøt (1egg + 0,5dl havregryn + 0,5dl melk + 0,5dl vann + jordbær og banan) Lunsj: - 2 knekkebrød (leverpostei, skinke eller makrell i tomat + grønnsaker + 1/2 frukt) eller - 1 knekkebrød (1egg + grønnsaker + 1/2frukt) - Lager chia grøt 2 ganger i uken (2ss chiafrø, 1dl naturell youghurt, 1dl melk, 1ts honning) toppet med blåbær, jordbær og banan Middag: - Det jeg får servert. Er gjerne wok, fisk, gryterett..osv Kvelds: - Oppskåret frukt + litt youghurt naturell + honning og nøtter eller - Havregrøt Pleier å ta en banan etter trening. Til vanlig blir dette til sammen ca 1000-1400 kcal, er det lite?

account_circle