SVAR
Besvart 25.01.2018 12:28:24
Spørsmålet og svaret er mer enn ett år gammelt.
Endringer i lovverk og regelverk kan ha skjedd etter den tid.
Se spørsmål og svar som ligner for nyere spørsmål.
Hei
Vi anbefaler deg å logge inn på nettbanken din for å sjekke om du har blitt trukket riktig beløp fra denne siden du har bestilt fra. Hvis du har det, skal du ikke betale igjen.
Hvis det derimot ikke har blitt trukket et beløp fra din konto, kan det være at du aldri betalte gjennom PayPal, men kun aksepterte denne betalingsmåten. Det kan være at du da måtte opplyse om din adresse (Billing Address) som steg to i betalingen.
Kanskje du også kan få synspunkter fra foreldrene dine på om du har betalt i dette tilfellet.
Lykke til!
Vennlig hilsen
Forbrukerrådet i samarbeid med ung.no
Forbrukerrådet er en interesseorganisasjon som arbeider for et forbrukervennlig samfunn, og vi hjelper deg med å løse ditt forbrukerproblem gjennom råd, veileding og mekling hvis du og selgeren blir uenig.
Du finner mer informasjon på forbrukerrådet.no
Følg oss på facebook/forbrukerradet og twitter/forbrukerradet