Hopp til hovedinnholdet

Hvor kan jeg henvende meg hvis jeg får purring på noe jeg har betalt?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

jeg har et slags løpende abbonoment på internett. hvis jeg skulle fått regning i posten om dette for hver måned så hadde jeg måtte betale ett gebyr for hver regning, fordi det koster vist mer å sende regninga på papir. Dda valgte jeg en efaktura-greia slik at denne regninga skulle betales automatisk i nettbanken, og jeg får beskjed ifra nettbanken om at regninga har blitt betalt automatisk. men likevel får jeg purring fra Kredinor som tar seg av regninger som ikke har blitt betalt i tide. de hevder at regninga aldri har blitt betalt, og de krever purregebyrer. dette har skjedd flere ganger at jeg har fått purringer fra dem enda jeg ser at jeg har betalt regninga, og beløpet er trekt ifra min bankkonto. jeg har flere ganger ringt til de folka jeg har abbonement hos, og jeg har prata med folka i banken ansikt til ansikt flere ganger. Ingen av de folka jeg har snakka med skjønne hvorfor jeg får purringer, men de krever likevel at hele purringa skal betales. samtidig som de lover bot og bedring og at dette ikke skal ikke skal gjenta seg. noe som bare er løgn. hvor kan jeg henvende meg for å sjekke om jeg har noen rettigheter her ?

SVAR

Besvart 26.02.2013 09:54:56
account_circle