Hopp til hovedinnholdet

Kviser og uren hud, p-piller

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei :) Jeg har slitt lenge med kviser og uren hud. Har gått på microgynon i alle år. Dro til hudlege og byttet p piller. Da fikk jeg resept på Yasminelle og noen Mnd etter fikk jeg isotretinoin. Jeg er over halvveis i kuren, gått på de i 6 Mnd da jeg startet pent for å unngå så sterke bivirkninger. Har ikke hatt noen kviser under kuren. Men jeg byttet tilbake til microgynon, og etter ca 5 uker har jeg fått kviser selv under isotretinoin. Sånne harde vonde på hake, og etter kontroll i går hos hudlege bestemte vi oss for å forsøke Loette. Da lurer jeg fælt på om jeg skal begynne på Loette, når det står overalt at microgynon og loette er like? Vil jeg ikke få kviser av Loette? Yasminelle hjalp på huden. Så nå er jeg usikker på om jeg skal forsøke Loette eller gå tilbake til Yasminelle? Klarer ikke å bestemme meg.. Microgynon skal jeg hvertfall aldri mer bruke..

SVAR

Besvart 22.04.2017 16:23:25
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Kviser – akne

Nesten alle får kviser på et eller annet tidspunkt, men hvorfor får vi dem? Og hva kan du gjøre for å bli kvitt dem?

 

Les mer
attach_file

Praktiske tips om hormonell prevensjon

Lurer du på hvordan du får tak i prevensjon, hvordan du starter opp eller hva du gjør om du glemmer å ta det når du skal. Her får du svar.

 

Les mer
account_circle