Hopp til hovedinnholdet

Jeg startet på Almina p-piller i mars. Har nå fått blødninger midt på brettet og har smerter i nedre del av magen når jeg legger meg. Skal jeg ta en pause fra pillene etter sukkerpillene eller bare fortsette?

account_circle

SPØRSMÅL

Hei :) Jeg opplevde for noen dager siden at jeg begynnte å få brunt, nesten helt svart blod (ganske tykkt, nesten som utfold) i trusa, og når det hadde gått 2/3 dager så ble det som en vanlig mens, ikke fullt så mye, men det ble mer og mer vanlig blod, men ganske mørkt blod det også egentlig (var midt i brettet: Almina 28). Har himla mye smerter når jeg legger meg ned om kvelden i nedre del av magen, men ikke når jeg sitter/står. Føler egentlig det bare blir mer og mer for hver dag. Er på mitt 3. Brett (begynnte på p piller første gang 12.mars).. men hvordan får jeg det vekk? Har vart ca en uke nå og jeg har ikke klart å sove jevnt på 4 dager pga smertene. Skal jeg ta en pause med pillene etter sukker pillene eller bare fortsette? Hilsen Jente 16

account_circle