Hopp til hovedinnholdet

Kan Microgynon p-piller gi nedsatt sexlyst?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

Hei! For ca 1 uke siden begynte jeg på microgynon, etter å ha gått på cerazette i en måned (sluttet pga lite tillit til minipiller). Nå merker jeg at jeg har 0 sexlyst. Med cerazette hadde jeg kjempelyst! Men mrd microgynon har jeg absolutt ingen lyst. Lest mange steder at dette er en bivirkning. Men er dette en bivirkning som kan gå over etter 3 mnd? Eller er den vedvarende hvis du først har fått den?? Takk for svar!!

SVAR

Besvart 14.02.2018 14:29:37
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Dette gjelde også de ulike hormonelle prevensjonsmetodene. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike midlene KAN gi.

 

Les mer
account_circle