Hopp til hovedinnholdet

Jeg har nedsatt sexlyst

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

jeg tok p-stav for ca 1 år siden, etter dette har jeg hat nedsatt sex lyst. men i det siste har jeg hatt vondt når jeg har samleie. å aner ikke hvorfor. har dere noe svar på hva det kan være?

SVAR

Besvart 30.01.2020 13:14:39
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Smerter ved samleie, hva kan det være?

Mange skriver til oss om at de har smerter eller ubehag ved samleie. Det kan være ulike årsaker. Det er mulig å finne ut av det og finne løsning på problemet.

 

Les mer
attach_file

Spiral og p-stav - sikreste beskyttelse mot graviditet

Langtidsvirkende prevensjonsmetoder som p-stav, hormonspiral og kobberspiral er prevensjonsmidler som alltid er der. Du kan verken glemme det eller bruke det feil.

 

Les mer
attach_file

Helsestasjon for ungdom

Helsestasjon for ungdom er et gratis tilbud til ungdom. Der kan du få veiledning om prevensjon og seksuell helse. Du kan også få hjelp innenfor psykisk helse og svar på andre helsespørsmål.

 

Les mer
account_circle