Hopp til hovedinnholdet

Vondt i puppene av p-piller/ p-stav?

Still spørsmål
account_circle

SPØRSMÅL

For 3 uker siden fikk jeg p-piller (Oralcon) som skal regulere p-staven jeg har hatt i 9 mnd. Jeg har nå fått vondt i puppene og spesielt niplene når jeg blir frysen og er kald. Dette er en uutholdelig brennende følelse som varer helt til jeg blir varm igjen. Er dette normalt eller burde jeg oppsøke lege? Har vanskeligheter for å tro at jeg er gravid når jeg går på dobbel prevensjon (p-stav og p-piller).

SVAR

Besvart 27.02.2020 20:16:49
Jeg synes også du bør lese:
attach_file

Helsestasjon for ungdom

Helsestasjon for ungdom er et GRATIS tilbud til ungdom. Der kan du få veiledning om prevensjon og seksuell helse. Du kan også kan få hjelp innenfor psykisk helse og svar på andre helsespørsmål.

 

Les mer
attach_file

Vanlige bivirkninger av p-piller og annen hormonell prevensjon

Alle medikamenter som du tar har en virkning, men også potensielle bivirkninger. Dette gjelde også de ulike hormonelle prevensjonsmetodene. Her finner du en oversikt over hvilke bivirkninger de ulike midlene KAN gi.

 

Les mer
account_circle